söndag 18 april 2010

Mer innerbelysning

Till vänster om ratten finns ett CD-fack, vilket jag upptäckte någon månad efter jag köpt bilen (fann däri två st. "Smurf hits" CD). Eftersom Ipoden samt USB-kontakten (till Gateway 300) är monterat i detta fack behövs belysning. Jag använde samma belysning som nämns i "full koll på kaffet".




















I samband med detta installerades även belysning i glasögonfacket, se nedan.


Bilden nedan visar belysning som är ett föredöme (BMW 5-serie GT)!

2 kommentarer:

  1. Är usbkontakten och ipoden kopplade till orginalstereon? Sitter det en Bussines CD enhet i din bil?
    Den lirar ju inte mp3. Då är ju ipod och usb en grym lösning.

    / Adam

    SvaraRadera
  2. hej!
    GW:n (som jag har nämnt i ett tidigare inlägg [http://hmbmw.blogspot.com/2009_08_01_archive.html]) är ansluten till en Business stereo utan växlare.
    Skillnaden mellan GW:n och BMW:s egna lösning är ju att man har full tillgång till hela iPodens musikinnehåll. BMW egna lösning gör det möjligt att spela upp 6 olika spellistor (vad jag minns iaf.).

    SvaraRadera